zaterdag 16 januari 2010

DAN TOCH, DE IPHONE


Vorig jaar heb ik expres niet voor de Iphone gekozen. Een te slechte camera en ook nog eens zonder flits. Ik kan het als omroepmedewerker niet maken om bij een nieuwsfeit met zwarte foto's terug te komen. Echter, ik ben gezwicht. Afgelopen jaar heb ik regelmatig met de IPhone van anderen gespeeld en ik werd met de minuut enthousiaster. De applicaties, de handigheid, ik kon niet wachten tot mijn abbo was afgelopen.

We zijn een jaar verder en jawel, hij ligt naast me. Blinkend lacht hij me toe onder een mooi siliconen rubbertje. Na een dag spelen moet ik voor het bellen nog terug grijpen naar mijn Nokia, het is dat moet, maar anders. Ik val regelmatig van de ene in de verbazing. De IPhone kan dingen waar ik van te voren geen rekening mee had gehouden. Mail, Twitter, ik ben de komende tijd nog niet uitgekeken op wat hij kan. Komende maanden zal ik wel eens een update geven op dit blog van wat ik allemaal ben tegen gekomen.

1 opmerking:

Unknown zei

Veel plezier ermee ;). Dik twee jaar geleden de eerste generatie gekocht en paar maanden geleden de 3GS. Fantastische apparaat! En dan ook die apps. Keuze genoeg en er zitten mooie apps tussen.